Filmzenék-Fegyvernepper

Gondolom jó páran voltatok már olyan helyzetben,hogy egy film közben meghallottatok egy zenét vagy egy dallamot ami megtetszett,viszont később sem tudtáok meg,hogy kitől van a zene vagy,hogy egyáltalán mi a címe.Ebben a sorozatban össze fogom gyűjteni,híresebbnél híresebb filmes alkotások zenéit.Amúgy nekem elég érdekes ízlésem van zenék terén,ugyanis nagyrészt filmek vagy játékok "dallamait" szoktam hallgatni.Ezzel nem arra gondolok,hogy nem szeretem a sima hétköznapi zenéket,de egyszerűen a mai "tuc-tuc" vackokat nem bírom meghallgatni,szóval inkább régebbi zenéket hallgatok,vagy filmek "főtémáit"...A Fegyvernepper című 2005-ös drámában szerintem kifejezetten jó zenék kerültek hála Antonio Pinto-nak,aki a szerző volt.Róla egyébként nem túl sokat tudtam meg,ha jól vettem ki az infók-ból ez volt az egyetlen hollywood-i alkotás amiben közrejátszott ő is...

 

Köszönöm,hogy megnézted...További szép napot!

Gunny komment
süti beállítások módosítása